Skal rive ned loftet på overetagen i alle rum, når det nu skal renoveres, og tænkte så at skifte plasten, der sidder der. Eftersom plasten, der sidder der i dag, er monteret, før der fandtes skillevægge, går den over hele loftet; når jeg nu laver det om, kommer jeg jo til at plastre rum for rum.
Er det tilstrækkeligt med en form for ombuk mod indvendige vægge og i så fald hvor meget, eller skal jeg plastre alle vægge for at få det tæt (føles ikke direkte godt med tanke på at skillevæggen så havner mellem to lag plast)? Mod ydervæggene vil det blive plastret fra gulvet og skarvet mod loftet, hvor det er nødvendigt.
Taknemmelig for tips
Er det tilstrækkeligt med en form for ombuk mod indvendige vægge og i så fald hvor meget, eller skal jeg plastre alle vægge for at få det tæt (føles ikke direkte godt med tanke på at skillevæggen så havner mellem to lag plast)? Mod ydervæggene vil det blive plastret fra gulvet og skarvet mod loftet, hvor det er nødvendigt.
Taknemmelig for tips
Det var et godt tip, havde ikke tænkt så langt selvTiger79 sagde:
Et problem med det kan være, at plastikken er meget dårlig, da jeg rev i nederste etage, var plastikken meget tynd og desuden fuld af huller/revnet.
Har ikke revet noget oppe endnu, så det kan jo være, at det er en bedre plastik der.
Medlem
· Västra götaland
· 118 indlæg
Bedst er, som tidligere skrevet, at gemme et stykke af den gamle, så du har noget at tape den nye i.
Tape alle huller igen.
Tape alle huller igen.
Klik her for at svare