Hej!
Jeg er i gang med at udskifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder hornbach, Byggmax men kan ikke finde den. Er det en udgående variant, kan den overhovedet skaffes? 20x120 er den i dimension. En hånd holder en træpanelbræt i en bil, set fra siden. Panelbrættet er i dimensionen 20x120 mm med not og fer.

B Baskowilma sagde:
Hej!
Jeg er i gang med at skifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel, og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder, hornbach, Byggmax, men kan ikke finde den. Er det en udgående variant, er det overhovedet muligt at få fat i den? 20x120 er dens dimension. [billede]
Lidt svært at se på dit billede, om panelen virkelig er buet?

Jeg gætter på fjæret stokpanel.

Diagram af træpanel med spor og fjeder, viser dimensioner og detaljer om liggende montering. Tekst beskriver mål og egenskaber for stockpanel.

GreenYoda
B Baskowilma sagde:
Hej!
Jeg er i gang med at skifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel, og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder hornbach, Byggmax, men finder den ikke. Er det en udgående variant, er det overhovedet muligt at få fat i den? 20x120 er dens dimension. [billede]
Kan det være denne slags?
https://www.k-rauta.se/produkt/dubbelfas-spontad-22x120-54m-g4-2-grundmalad-vit/7340080309987

• Synes
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda GreenYoda sagde:
Kan det være denne slags?
[link]
Hvis Ts panelet er fladt, så passer dit forslag. Jeg synes, det ser buet ud på billedet. Men det kan være billedet eller mine øjne, der lyver. :rofl:

Jeg ville hævde, at den er lige, men tørret så den kuper sig...

Søg på diskussioner glad/ked af det fyr.

/ATW

Kan det være denne sort?
[link]
Ser ud til at være præcis denne ...men ser at der kun er to varehuse i Stockholm der har den ..bor i Skåne...

Panelet er lige, det ser buet ud kun på billedet ..

GreenYoda
Krille-72 Krille-72 sagde:
Om Ts panel er plan, så stemmer dit forslag. Jeg synes, den ser buet ud på billedet. Men det kan være billedet eller mine øjne, der lyver. :rofl:
Jeg tror, den er plan, kun billedet der snyder.

OT: Præcis dette søgte jeg svar på i foråret, hvilken type panel det var....fandt ikke, tømreren påstod, at den ikke produceres længere, bestilte enfaset i stedet for, at det skulle være det, der var tættest på. Så når 1 palle panel var blevet leveret hjem, og jeg skulle købe nogle ekstra brædder, så tro fan, at min panel ligger i fag ved siden af. Blev til at køre hjem og dobbeltkontrol, laste 1 palle panel på traileren, køre til byggemarkedet, laste af 1 palle panel, laste på 1 palle panel af rigtig slags.....SJOV træningssession! :crysmile: Jeg har altså lært på den hårde måde, hvilken type panel det er, som TS efterspørger.... :cool:

• Synes
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda
B Baskowilma sagde:
Ser ud til at være præcis denne ...men ser at der kun er to varehuse i Stockholm som har den ..bor i Skåne...
Kig hos XL-byg, det var der jeg købte min (også Skåne). KAN hedde Falspanel Z, men jeg sætter ikke mit liv på det. Kig hos dem.

GreenYoda
KnockOnWood KnockOnWood sagde:
[link]
Eldsberga ligger i Halland...

Eldsberga ligger i Halland...
Gullbranna! Og ret tæt på den skånske grænse.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.