Hej!
Jeg er i gang med at udskifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder hornbach, Byggmax men kan ikke finde den. Er det en udgående variant, kan den overhovedet skaffes? 20x120 er den i dimension.
Hej!
Jeg er i gang med at skifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel, og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder, hornbach, Byggmax, men kan ikke finde den. Er det en udgående variant, er det overhovedet muligt at få fat i den? 20x120 er dens dimension. [billede]
Lidt svært at se på dit billede, om panelen virkelig er buet?
Hej!
Jeg er i gang med at skifte panelbrædder på min carport, cirka halvdelen er i dårlig stand, men hvor finder jeg denne panel, og hvad hedder den egentlig? Jeg har kigget i mine nærmeste byggemarkeder hornbach, Byggmax, men finder den ikke. Er det en udgående variant, er det overhovedet muligt at få fat i den? 20x120 er dens dimension. [billede]
Om Ts panel er plan, så stemmer dit forslag. Jeg synes, den ser buet ud på billedet. Men det kan være billedet eller mine øjne, der lyver.
Jeg tror, den er plan, kun billedet der snyder.
OT: Præcis dette søgte jeg svar på i foråret, hvilken type panel det var....fandt ikke, tømreren påstod, at den ikke produceres længere, bestilte enfaset i stedet for, at det skulle være det, der var tættest på. Så når 1 palle panel var blevet leveret hjem, og jeg skulle købe nogle ekstra brædder, så tro fan, at min panel ligger i fag ved siden af. Blev til at køre hjem og dobbeltkontrol, laste 1 palle panel på traileren, køre til byggemarkedet, laste af 1 palle panel, laste på 1 palle panel af rigtig slags.....SJOV træningssession! Jeg har altså lært på den hårde måde, hvilken type panel det er, som TS efterspørger....