Nogen der kan svare på hvad det er for en type materiale på billedet? Lidt ru mtrl fibret men har ikke set dette før.
Hvidt, fibret materiale holdes op mod en gul væg; ukendt materiale, der ser lidt strævt ud og indeholder små stykker affald.

Et billede til, om det måske ses bedre på det.
Hand i handske holder klump af isoleringsmateriale dækket med snavs, muligvis fra byggeprojekt.

Ældre glasfiberisolering.

Tak for det! Jeg ved, at der findes noget ældre asbestinfesteret hvidt skidt, men det er altså ikke sådan noget.

Jeg ville nok ikke sværge på, at der ikke er asbest i det, men jeg har ikke hørt om denne type isolering og asbest tidligere.
Tag det forsigtigt, brug beskyttelsesmaske og engangstøj, hvis du skal rive ned og udskifte noget af det.

S
selvfølgelig kan det være asbest. men som sædvanlig når man arbejder med gammel isolering. maske på, gerne en engangsoverall

Som vane fra branchen selektiv nedrivning så er det altid maske på, og helkrop kondom. (Noter de nænsomt tape-de manchetterne på handskerne :)
Det er den tidligere ejer af huset som har fundet det for godt at isolere rundt om indkommende vand med en herrans masse gammelt lort.
Den der hvide lort afgiver fibre som intet andet jeg har set tidligere, helt umulig at håndtere.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.