eligri eligri sagde:
Er jo klassificeret efter samme krav, burde vel være det samme?
Tror klassificeringen helt bygger på micron størrelse af filter, dvs enten virker de eller også virker de ikke. Men jeg kan tage fejl der?
Jeg har under alle omstændigheder større tillid til Sundströms, 3M mfl. Nu kan det være, at Climax 757, som også sælges af andre, er lige så god, men jeg ville ikke købe "noname" fra Kina. Men det er mig.

imported_Benno imported_Benno sagde:
Jeg har under alle omstændigheder større tillid til Sundströms, 3M mf. Nu er måske Climax 757, som også sælges af andre, lige så god, men jeg ville ikke købe "noname" fra Kina. Men det er mig.
Taiwan er de fra. Ret stor forskel fra Kina alligevel ;)
EDIT: Halvmaskerne fra Climax er spanske.

Senest redigeret:
eligri eligri sagde:
Er jo klassificeret efter de samme krav, burde vel være det samme?
Tror klassificeringen helt bygger på mikron størrelse af filter, dvs enten virker de eller også virker de ikke. Men jeg kan måske tage fejl der?
Der er en enorm forskel mellem engangsmasker og rigtige velfitting halvmasker med rigtige filtre - dels er de lettere at trække vejret i, dels slutter de tættere både ind&udånding, og ikke mindst rettes udåndingsluften så beskyttelsesbriller ikke dugger til.

H Harald Blåtumme sagde:
Der er en enorm forskel mellem engangsmasker og ægte velsiddende halvmasker med rigtige filtre - dels er de lettere at trække vejret i, dels slutter de tættere både indånding&udånding, og ikke mindst rettes udåndingsluften, så beskyttelsesbriller ikke dugger til.
Tænk også på evt. skæg. Med skæg når man aldrig op på P3-niveau. 😉

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.