Har købt et etagehus bygget i 74. Ved inspektion blev der opdaget fugt i isoleringen i gulvet i kælderstuen. Vi fik pruttet prisen på huset ned ret kraftigt på grund af dette og er blevet anbefalet at lægge et nivell system i stedet for de træregler, der ligger direkte på betonen nu.
Mine spørgsmål er:
1. Er Nivellsystemet den bedste løsning, eller går det an med aldringsbestandig plast på betonen og så flamingo+ spånplade (dvs flydende gulv)?
2. Hvordan er det at lægge en platonmåtte på betonen og så flamingo+spånplade og have ventilerede lister?
3. Hvordan adskiller disse løsninger sig prismæssigt?
Tak på forhånd!