Har købt et etagehus bygget i 74. Ved inspektion blev der opdaget fugt i isoleringen i gulvet i kælderstuen. Vi fik pruttet prisen på huset ned ret kraftigt på grund af dette og er blevet anbefalet at lægge et nivell system i stedet for de træregler, der ligger direkte på betonen nu.

Mine spørgsmål er:
1. Er Nivellsystemet den bedste løsning, eller går det an med aldringsbestandig plast på betonen og så flamingo+ spånplade (dvs flydende gulv)?
2. Hvordan er det at lægge en platonmåtte på betonen og så flamingo+spånplade og have ventilerede lister?
3. Hvordan adskiller disse løsninger sig prismæssigt?

Tak på forhånd!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.