Hej har et lidt anderledes spørgsmål. Har et gammelt tømmerhus, der er ombygget, så det er intet man ser længere, men opdagede når jeg tjekkede med en indikeringspen (en sådan med lysende spids) om 220 stikkontakten var strømførende i forbindelse med renovering, at jeg fik udslag i kontakten selvom alt var afkoblet, og også ved siden af kontakten??
Ved nærmere efterforskning viste det sig, at det gamle tømmer i huset var det, der gav udslag???!!! Forstår virkelig ingenting, det nye tømmer gav intet udslag, kun det gamle fra ca. 1907. Stærkt nok til, at jeg kan finde de gamle bjælker med hjælp af pennen igennem spånpladevæggen ...
Teorier om dette ...
Ved ikke om det er det rigtige forum, men i så fald må admi flytte mig.
Ved nærmere efterforskning viste det sig, at det gamle tømmer i huset var det, der gav udslag???!!! Forstår virkelig ingenting, det nye tømmer gav intet udslag, kun det gamle fra ca. 1907. Stærkt nok til, at jeg kan finde de gamle bjælker med hjælp af pennen igennem spånpladevæggen ...
Teorier om dette ...
Ved ikke om det er det rigtige forum, men i så fald må admi flytte mig.
har testet på det meste men den reagerer ikke på andet, det skal siges at den er ret ny og nye batterier..Immobil sagde:
købte en sådan pen selv, fordi det virkede praktisk - Røg hurtigt i skraldespanden, da jeg mener, at man ikke kan stole på den for fem øre.
Købte i stedet en Fluke T6, som jeg synes er utroligt praktisk, og indtil videre har den ikke løjet for mig...
Købte i stedet en Fluke T6, som jeg synes er utroligt praktisk, og indtil videre har den ikke løjet for mig...
okay det må så være men det forklarer jo ikke fænomenet
Klik her for at svare