Hej!
Hvad er det de har lavet?!
Jeg er meget nysgerrig på, hvad der er sket oven på mit skab i skabskammeret i min lejlighed.
Det kan umuligt nogensinde have gået el eller vandrør der.
Vandrør/stammer går gennem et andet rum,
Elcentralen (original 1975) er derimod i skabskammeret, men i det modsatte hjørne.
Selve skabet blev stillet der i 1975.
Jeg har boet her meget længe uden at have opdaget dette.
Jeg vil ikke rode og løsne brædderne unødigt, for på den anden side af væggen bor en 25-årig dame, og jeg vil ikke have, at hun skal tro, at jeg har revet i væggen for at kigge ind til hende.
Jeg er meget nysgerrig, så svar gerne hvad I tror kan have fundet sted
PS. skal måske tilføje, at der ikke er anden håndværk i denne lejlighed. Alt er udført 110% professionelt, bortset fra dette.
Hvad er det de har lavet?!
Jeg er meget nysgerrig på, hvad der er sket oven på mit skab i skabskammeret i min lejlighed.
Det kan umuligt nogensinde have gået el eller vandrør der.
Vandrør/stammer går gennem et andet rum,
Elcentralen (original 1975) er derimod i skabskammeret, men i det modsatte hjørne.
Selve skabet blev stillet der i 1975.
Jeg har boet her meget længe uden at have opdaget dette.
Jeg vil ikke rode og løsne brædderne unødigt, for på den anden side af væggen bor en 25-årig dame, og jeg vil ikke have, at hun skal tro, at jeg har revet i væggen for at kigge ind til hende.
Jeg er meget nysgerrig, så svar gerne hvad I tror kan have fundet sted
PS. skal måske tilføje, at der ikke er anden håndværk i denne lejlighed. Alt er udført 110% professionelt, bortset fra dette.
Spånpladerne er sandsynligvis kun for at få et anhold for dækkesider ovenpå garderoben, de dækker nok ikke noget. Det grålige antyder, at der har været noget der, så man ikke har kunnet male væggene og loftet. Præcis hvad dette har været, er svært at vide, du siger, at det ikke har været en tromle til vand, afløb eller ventilation. Måske en mindre garderobe eller skab tidligere?
Det røde er et rød-transparent bånd, som desuden ser ud til at hænge helt ned til gulvet.
Kan det være noget fra emballagen, der var rundt om garderoben engang?
Det umalede i loftet er ca. 28x38 cm, og så ser det ud til at fortsætte med samme mål nedad.
Desværre er garderoben placeret direkte på betonpladen. Og rundt om den er der to lag med plastmåtte, så for at skubbe den ud skal man løfte den.
Kan det være noget fra emballagen, der var rundt om garderoben engang?
Det umalede i loftet er ca. 28x38 cm, og så ser det ud til at fortsætte med samme mål nedad.
Desværre er garderoben placeret direkte på betonpladen. Og rundt om den er der to lag med plastmåtte, så for at skubbe den ud skal man løfte den.
Formentlig mente håndværkerne, at hvis det ikke kan ses, så findes det ikke. Hvis du ikke bruger hjørnet, og ikke engang har opdaget det tidligere, kan du ignorere det, eller hvis du er handy, kan du ordne det selv. (fastgør en dækkende spånplade på bagsiden og mal hele området. Det kan have været ventilationsrør i væggen, eller har de åbnet for at fjerne liget fra skabet 
Klik her for at svare