Har kommet til valg af tegl til vores villa pärluggla. Har været og kigget hos teglmästarna. Er de størst på markedet? Er lidt inde på slået tegl i rødt. Er der nogen, der har tips eller ideer til flot tegl? Vi har sort tag, hvide vinduer samt gavler.
 
Er det tegl du skal have, så er det vel rødt fra begyndelsen? Derimod findes der jo betonsten i mange forskellige varianter og farver..

Vil bare se, at du har styr på forskellen..
 
Magnus_Nordmark sagde:
Derimod findes der jo betonfliser i mange forskellige varianter og farver..
::) Og Lille Skutt skulle have sort tag. ;D
 
Beklager, skrevet lidt uklart tror jeg. Det er facade teglstenen jeg undrer mig over. Taget har vi allerede besluttet.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.