Hej på jer!
Jeg er i færd med at bygge et mere solidt drivhus med mulighed for at blive en mere solid bygning om nødvendigt i fremtiden. Til dags dato er jeg kommet så langt, at jeg har muret op med leca som grund, eller støttemur, eller hvad pokker det skal kaldes. Tanken er, at der oven på lecaen skal opføres vægge med 45x95-regler.
Nu til spørgsmålet, har det nogen større betydning, om jeg lægger et lag mørtel for at fylde op rillen/rillerne i lecaen, inden jeg lægger en sokkelpap/celleplastsyll? Som amatørbygger tænker jeg, at lidt mørtel ville hjælpe sokkelpappen med at ligge bedre, men jeg ser også problemet med, at det så rimeligvis skal gøres med ret præcision, dvs få det glat.
Taknemmelig for svar!
Jeg er i færd med at bygge et mere solidt drivhus med mulighed for at blive en mere solid bygning om nødvendigt i fremtiden. Til dags dato er jeg kommet så langt, at jeg har muret op med leca som grund, eller støttemur, eller hvad pokker det skal kaldes. Tanken er, at der oven på lecaen skal opføres vægge med 45x95-regler.
Nu til spørgsmålet, har det nogen større betydning, om jeg lægger et lag mørtel for at fylde op rillen/rillerne i lecaen, inden jeg lægger en sokkelpap/celleplastsyll? Som amatørbygger tænker jeg, at lidt mørtel ville hjælpe sokkelpappen med at ligge bedre, men jeg ser også problemet med, at det så rimeligvis skal gøres med ret præcision, dvs få det glat.
Taknemmelig for svar!
Klik her for at svare