Hej,
Jeg har en egen brønd, som jeg nu til sommer skarvede på et T-kryds for at få en vandudkast. Meningen var at nå at mure en støttemur op og montere vandudkastet der, men det nåede jeg ikke.
Så nu ligger hovedledningen samt PEM røret åbent. Findes der noget, som man kan dække over med for at forhindre, at det fryser!
Jeg har en egen brønd, som jeg nu til sommer skarvede på et T-kryds for at få en vandudkast. Meningen var at nå at mure en støttemur op og montere vandudkastet der, men det nåede jeg ikke.
Så nu ligger hovedledningen samt PEM røret åbent. Findes der noget, som man kan dække over med for at forhindre, at det fryser!
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 indlæg
Hvor i Sverige? Stående vand i samme rør en hel vinter er stort set umuligt heroppe, hvor jeg bor, medmindre man er et godt stykke nede i jorden eller har el-opvarmning.
I Skåne kan det måske gå at "bare" isolere røret om vinteren.
I Skåne kan det måske gå at "bare" isolere røret om vinteren.
Klik her for at svare
