Det gulv der er, er jo hyggeligt, så det meste bliver selvfølgelig kedeligt. Jeg tænker, at Masonitskiver selvfølgelig går væk. Et billigt laminatgulv kan fungere men tager tid at lægge.
Jeg ville nok prioritere at gøre det let for mig selv og få en nødvendig funktion: jeg ville fjerne kvarsstavene og købe nålefilt/tæppemåtte på løbende meter og genmontere kvarsstavene. En stor fordel er, at grus og andet skidt sætter sig fast i måtten.
Jeg ville nok prioritere at gøre det let for mig selv og få en nødvendig funktion: jeg ville fjerne kvarsstavene og købe nålefilt/tæppemåtte på løbende meter og genmontere kvarsstavene. En stor fordel er, at grus og andet skidt sætter sig fast i måtten.
Men sådan en bliver vel våd? Tænker, at det ikke er så godt for gulvet?H Huzzbutt sagde:Det gulv som findes er jo rart, så det meste bliver selvfølgelig kedeligt. Jeg forestiller mig, at Masonitplader selvfølgelig går bort. Et billigt laminatgulv kan fungere, men tager tid at lægge. Jeg ville nok prioritere at gøre det let for mig selv og få en nødvendig funktion: jeg ville fjerne kvartrundlisterne og købe nålefiltstæppe/entremåtte på metermål og genmontere kvartrundlisterne. En stor fordel er, at grus og andet skidt sætter sig fast i tæppet.
Klik her for at svare