A amoreex sagde:
@Marlen Eskilsson kunne vi ikke starte en lille indsamling til en pænere blomst eller noget til hans pårørende?

En meget hjælpsom person og vidende, som vil blive savnet her på forummet..

hvil i fred Peter!
Ja, jeg arrangerer det.

• Synes
  • Elsker
13th Marine og 13 andre
  • Laddar…
Meget trist at høre, at han er gået bort. Hvil i fred! Hvis du Marlene ordner blomster, så kan vi, der vil, måske MobilePay en skilling?

Virkelig sørgeligt at høre. Et utrolig hjælpsomt og venligt medlem, som vil blive savnet af mange.

S
Føj, hvor kedeligt. Altid så hjælpsom...

Sørgeligt at høre, en kyndig og hjælpsom medmenneske.
Hvil i fred.

Meget trist for hans pårørende og for forumet. En af de mest vidende personer jeg har "mødt" inden for sit område og en ildsjæl, der forsøgte at hjælpe.

Hvil i fred!

Det var trist at høre. Han var en klippe her på forumet.

Har gået og tænkt på @justusandersson i dag.

Fik at vide, at han er gået bort, og synes det er frygteligt. Som I tidligere har skrevet, så var han en yderst hjælpsom person på forummet.
Jeg fik meget hjælp med forskellige byggeprojekter.

Har misset denne tråd tidligere, selvom jeg er inde flere gange om dagen.
Hvil i fred :heart::heart:

• Elsker
  • Synes
Kramla og 3 andre
  • Laddar…
Han var mere end et medlem, han var en legende. Hvil i fred @justusandersson :cry:

• Synes
  • Elsker
TessanDoo og 4 andre
  • Laddar…
P
Det havde jeg overset! Det var meget trist at høre, en så hjælpsom og venlig mand er sjælden at møde. Jeg har selv fået uvurderlig hjælp af ham.

Hvil i fred.

• Synes
Workingclasshero og 3 andre
  • Laddar…
Det her var virkelig trist at høre. Uden en kommentar fra @justusandersson havde jeg nok ikke turdet at sætte saven i en spær, men nu gjorde jeg det, og både huset og jeg selv voksede lidt. Jeg ved ikke, hvem du var, men jeg håber, dine nære og kære forstår, hvor værdsat du var.

• Synes
  • Elsker
Workingclasshero og 8 andre
  • Laddar…
Det er en person, jeg gerne ville have mødt, da vi ser ud til at dele interesse og glød, om end inden for forskellige fagområder.

• Synes
richardtenggren og 3 andre
  • Laddar…
Trist. Hvile i fred. Mennesker der vælger at hjælpe andre, er utroligt sjældne og vigtige

Med venlig hilsen, fremax

• Synes
Tjrex og 3 andre
  • Laddar…
Jeg tænker ofte på justus, det var hans indlæg jeg direkte gik ind og læste og mindes om at han er væk hver gang jeg kommer ind her. :(

• Trist
  • Elsker
  • Synes
El-Löken66 og 6 andre
  • Laddar…
E
Dette var utroligt kedeligt og chokerende at gøre, ja i den deprimerende retning.

Justus har skrevet fantastiske indlæg, meget mere end det ved jeg ikke. Alder og så videre.

Meget kedeligt, tak fordi I deler og gør opmærksom på dette.

• Synes
Anna_H
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.