13,781 læst ·
44 svar
14k læst
44 svar
Medlemmen justusandersson
Administrator
· Skåne
· 8 624 indlæg
Renovatør
· Kalmar län
· 2 600 indlæg
Virkelig sørgeligt at høre. Et utrolig hjælpsomt og venligt medlem, som vil blive savnet af mange.
Sørgeligt at høre, en kyndig og hjælpsom medmenneske.
Hvil i fred.
Hvil i fred.
Meget trist for hans pårørende og for forumet. En af de mest vidende personer jeg har "mødt" inden for sit område og en ildsjæl, der forsøgte at hjælpe.
Hvil i fred!
Hvil i fred!
Har gået og tænkt på @justusandersson i dag.
Fik at vide, at han er gået bort, og synes det er frygteligt. Som I tidligere har skrevet, så var han en yderst hjælpsom person på forummet.
Jeg fik meget hjælp med forskellige byggeprojekter.
Har misset denne tråd tidligere, selvom jeg er inde flere gange om dagen.
Hvil i fred

Fik at vide, at han er gået bort, og synes det er frygteligt. Som I tidligere har skrevet, så var han en yderst hjælpsom person på forummet.
Jeg fik meget hjælp med forskellige byggeprojekter.
Har misset denne tråd tidligere, selvom jeg er inde flere gange om dagen.
Hvil i fred
Det her var virkelig trist at høre. Uden en kommentar fra @justusandersson havde jeg nok ikke turdet at sætte saven i en spær, men nu gjorde jeg det, og både huset og jeg selv voksede lidt. Jeg ved ikke, hvem du var, men jeg håber, dine nære og kære forstår, hvor værdsat du var.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 806 indlæg
Det er en person, jeg gerne ville have mødt, da vi ser ud til at dele interesse og glød, om end inden for forskellige fagområder.
Dette var utroligt kedeligt og chokerende at gøre, ja i den deprimerende retning.
Justus har skrevet fantastiske indlæg, meget mere end det ved jeg ikke. Alder og så videre.
Meget kedeligt, tak fordi I deler og gør opmærksom på dette.
Justus har skrevet fantastiske indlæg, meget mere end det ved jeg ikke. Alder og så videre.
Meget kedeligt, tak fordi I deler og gør opmærksom på dette.
Klik her for at svare