13,782 læst ·
44 svar
14k læst
44 svar
Medlemmen justusandersson
Det var en meget trist nyhed.
At Justusandersson var meget kyndig, er der ingen tvivl om. At han gav gode svar og aldrig blev trukket med i pjat-diskussioner, ligeledes. Så langt er der nogle flere på forummet, som er som han var.
Men det, der ofte imponerede mig i hans indlæg, var, at han faktisk brugte en del tid på at regne, inden han kom med sine svar. Det går ret hurtigt at skrive et svar fra hukommelsen inden for et område, man mestrer godt, eller at hurtigt google et link til nogen, men faktisk at regne på en konstruktion, om end kun overslagsmæssigt, tager betydeligt mere tid.
Hvil i fred.
At Justusandersson var meget kyndig, er der ingen tvivl om. At han gav gode svar og aldrig blev trukket med i pjat-diskussioner, ligeledes. Så langt er der nogle flere på forummet, som er som han var.
Men det, der ofte imponerede mig i hans indlæg, var, at han faktisk brugte en del tid på at regne, inden han kom med sine svar. Det går ret hurtigt at skrive et svar fra hukommelsen inden for et område, man mestrer godt, eller at hurtigt google et link til nogen, men faktisk at regne på en konstruktion, om end kun overslagsmæssigt, tager betydeligt mere tid.
Hvil i fred.
Medlem
· Stockholm
· 4 630 indlæg
Så trist at høre.....
Jeg håber pårørende kan få at vide, hvilken utrolig værdsat skribent han var.
Et tab for os.....
R.I.P
Jeg håber pårørende kan få at vide, hvilken utrolig værdsat skribent han var.
Et tab for os.....
R.I.P
Altvidende
· Västra götaland
· 10 905 indlæg
Husejer
· Småländska höglandet
· 5 593 indlæg
Sørgeligt at høre! Forumet har mistet en kyndig, hjælpsom og klog skribent.
Sov i ro, Peter!
Mine tanker går til dine nærmeste i deres sorg.
Sov i ro, Peter!
Mine tanker går til dine nærmeste i deres sorg.
@Marlen Eskilsson havde vi ikke kunnet starte en lille indsamling til en finere blomst eller noget til hans pårørende?
En meget hjælpsom person og vidende, der vil blive savnet her på forummet...
hvil i fred Peter!
En meget hjælpsom person og vidende, der vil blive savnet her på forummet...
hvil i fred Peter!
Administrator
· Skåne
· 8 626 indlæg
Dan_Johansson sagde:
Hvad med at Byggahus.se sender en blomst fra os alle sammen? Det ser ud til, at der ikke vil være nogen bestemt fond el. lignende at donere til.A amoreex sagde:
Det synes jeg ville være fantastisk. Bliver nok værdsat!Marlen Eskilsson sagde:
Hvad siger I til, at Byggahus.se sender en blomst fra os alle sammen? Det vil tilsyneladende ikke være nogen særlig fond el. lignende at give til.A amoreex sagde:
Er det noget du kan arrangere?