Skal afsted og købe lidt træ og bliver nødt til at skære for at få det ind i bilen. Ved at man kan låne en fukssvans, men det er jo træls når der er meget at skære. Er der nogen der ved, hvordan de plejer at stille sig til at bruge egen medbragt batterisav enten inde ved savstationen eller ude på parkeringspladsen?
Du må endda tage din egen bil med....😎W whiteout sagde:Skal afsted og købe noget tømmer og bliver nødt til at skære det for at få det ind i bilen. Ved godt, at man kan låne en fukssvans, men det er jo træls, når der er meget, der skal skæres. Er der nogen, der ved, hvordan de normalt stiller sig til at bruge egen medbragt batterisav enten inde ved savstationen eller ude på parkeringspladsen?
Hvordan har stedet stillet op savbordet med tilhørende sløv fukssvans?
På et sted som f.eks. Bauhaus drive through, hvor de ofte står udenfor, og man kun kan nå derhen efter at have betalt, så er der fuldstændig ligegyldighed hvad du gør. Risikoen er snarere at fyren ved siden af, der vil undgå den sløve fukssvans, vil låne din maskine.
På andre steder vil jeg anbefale at spørge, og så er det oftest okay. Sidst på Beijer havde jeg medbragt rundsaven og spurgte, da savstationen var før den naturlige betalingspunkt. Selvom de sagde okay mundtligt, fik man dog blikke som om man var en idiot fra andre end den jeg talte med, så helt almindeligt var det åbenbart ikke. Det skal nævnes, at de ikke havde en egen kapstation, så det var ikke et spørgsmål om at spare på deres gebyr.
På et sted som f.eks. Bauhaus drive through, hvor de ofte står udenfor, og man kun kan nå derhen efter at have betalt, så er der fuldstændig ligegyldighed hvad du gør. Risikoen er snarere at fyren ved siden af, der vil undgå den sløve fukssvans, vil låne din maskine.
På andre steder vil jeg anbefale at spørge, og så er det oftest okay. Sidst på Beijer havde jeg medbragt rundsaven og spurgte, da savstationen var før den naturlige betalingspunkt. Selvom de sagde okay mundtligt, fik man dog blikke som om man var en idiot fra andre end den jeg talte med, så helt almindeligt var det åbenbart ikke. Det skal nævnes, at de ikke havde en egen kapstation, så det var ikke et spørgsmål om at spare på deres gebyr.
De fleste vil vel også gerne måle op ukapret træ, og nogle gange er det jo umuligt at få ind f.eks. byggeplader i bilen uden at save osv... Jeg tøver altid med at tage til trælasten, især når jeg kun skal bruge en mindre mængde, så jeg ikke vil have trailer.
Klik her for at svare