Hvid panelvæg med tre sektioner, placeret på en parketgulv ved siden af en halvåben dør.

Hejsa.

Jeg vil gerne lave en lignende væg bag sengen. Den skal være et sted mellem 120-150cm høj er tanken.
Min overvejelse er, hvilket materiale der er bedst til dette? Har kigget på både Board og Plyfa, men vil gerne have tips om, hvilken der er nemmest at arbejde med og derefter male. Jeg bliver nok nødt til at sømme strimlerne fast, det bliver en lille midlertidig løsning, indtil jeg begynder at renovere for alvor indendørs, så det er ikke muligt kun at lime.

Tips, forslag, idéer og viden modtages gerne :)
 
Happifejz Happifejz sagde:
[billede]

Hejsan.

Jeg vil lave en lignende væg bag sengen. Den skal være et sted mellem 120-150cm høj er tanken.
Min overvejelse er, hvilket materiale der er bedst til dette? Har kigget på både Board og Plyfa, men vil gerne have tips om, hvilket der er nemmest at arbejde med og derefter male. Jeg bliver nok nødt til at sømme strimlerne fast, det bliver en lille midlertidig løsning, indtil jeg skal begynde at renovere alvorligt indendørs, så det er ikke muligt kun at lime.

Tips, forslag, ideer og viden modtages taknemmeligt :)
Jeg ville have brugt en færdig board og skudt den fast med sømpistol :)
https://www.bygghemma.se/hus-och-by...MI2o69y_7J_gIVVeuyCh2drQzMEAQYByABEgL5vvD_BwE
 
klaskarlsson klaskarlsson sagde:
Jeg ville have brugt en færdig board og skudt den fast med sømpistol :)
[link]
Det så praktisk ud, men jeg skal tilpasse væggen, så jeg har brug for at skære "strimler" og montere. Jeg ville tro at ca. 4mm tykt kan blive passende?
 
G GregerPåBrandstationen sagde:
Halløj @Happifejz! Hvordan blev panelet? Hvilket materiale valgte du?
Oh, jeg fandt på andre projekter, så det glemte jeg 🤷‍♀️😅 Men til efteråret vender jeg måske tilbage med materialevalg og resultat 😀
 
  • Hus med stillads til renovering i solskinsvejr, græsplæne foran og blå himmel med skyer.
Åh, det ser ud som at du har at gøre!
Jeg tænkte bare at sige dels at jeg fandt bloggen hvor billedet kommer fra, og der siger de at de brugte IKEA Sävedal skabsdøre, hvis jeg forstod det rigtigt.
https://www.expressen.se/skonahem/blogg/starwoman/2017/01/05/vaggpanel-diy/
Jeg har selv lavet lignende som sengegavl med 6mm MDF og derefter en fransk spejlliste ovenpå. Det blev kanon!
 
  • Elsker
Happifejz
  • Laddar…
G GregerPåBrandstationen sagde:
Åh, det ser ud som at du har gang i noget!
Jeg ville bare sige dels at jeg fandt bloggen hvor billedet kommer fra, og der siger de at de brugte IKEA Sävedal skålålger, hvis jeg forstod det rigtigt.
[link]
Jeg har selv lavet lignende som sengegavl med 6mm MDF og derefter en fransk spejlliste ovenpå. Det blev kanon!
Oh, det må jeg kigge på senere! Tak for tipset 🥰
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.