Skal tilføje, at det er en væg, der grænser til en bergslagskammin, og at den grå bit ser ud som en plade, man har sat på bagefter.
Svært at sige...
Er det hårdt som cement? Så kunne det være asbestcement.
Læg i affaldssække og kør til genbrugsstationen.
Vådtør omkring, hvor det sad.
Jeg ville ikke være bekymret, så længe du ikke har stået og savet i det.
Er det hårdt som cement? Så kunne det være asbestcement.
Læg i affaldssække og kør til genbrugsstationen.
Vådtør omkring, hvor det sad.
Jeg ville ikke være bekymret, så længe du ikke har stået og savet i det.
Ja den grå del med lidt struktur på er hård, det bliver kun et lille mærke, når jeg trykker på den med en syl. Kan man lade alt sidde tilbage og ligesom kapsle det ind på en eller anden måde? Det er jo et stort hul, som jeg vil fylde igen.
Ja det ved jeg, men den grå plade OM den indeholder asbest har den jo "forvitret" eller noget ellers havde det jo været en hel plade. men jeg vil stadigvæk ikke have noget hul typ gipsbrug til indendørs brug.
Klik her for at svare




