Haegermeister sagde:
Hvad baserer du denne påstand på? Ved flere blindbottnar som er bygget med noterede celleplast tværs reglarne som fungeret helt OK
Jeg svarer, selvom spørgsmålet var stillet til Kurtivan.

Celleplast som begreb omfatter vel både styrofoam og almindelig hvid flamingo. Jeg har set en blindbund af flamingo som musene ubegrænset gnavet gange igennem. Derfor frarådede jeg, da jeg troede, at det samme ville gælde styrofoam. Jeg må tro på Kurtivans ord om, at det fungerer med styrofoam, men flamingo ved jeg, at det ikke er musesikkert. Det var måske ikke så mange mus i grunden du så.

Erik

Avemo sagde:
Jeg svarer, selvom spørgsmålet var stillet til Kurtivan.

Cellplast som begreb omfatter vel både styrofoam og almindelig hvid flamingo. Jeg har set en blindbund af flamingo, som musene ubesværet har gnavet gange igennem. Derfor frarådede jeg det, da jeg troede, at det samme ville gælde for styrofoam. Jeg må tro på Kurtivans ord om, at det fungerer med styrofoam, men flamingo ved jeg, at det ikke er musesikkert. Der var måske ikke så mange mus i grunden, du så.

Erik
Sandsynligvis var der ikke mange mus der, men i resten af huset var der en del spor

Måske kan man for en sikkerheds skyld behandle cellplasten med noget, musene ikke bryder sig om? hvad det nu kan være...

Men nu konstruerer vi med cellplast i dette tilfælde så det er sådan, det bliver

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.