4,662 læst ·
3 svar
5k læst
3 svar
Masonit (plade) i stedet for renoveringsgips?
Tidligere brugte man masonit på samme måde som vi i dag bruger renoveringsgips, f.eks. til at dække over en fer/paneling så man kan tapetsere eller male. Hvordan gør man dette... jeg mener, hvordan fastgør man masonitten, og hvordan samler man samlingerne? De fleste bruger jo renoveringsgips, men masonit er jo billigere og lettere at håndtere, er der nogen stor ulempe jeg har overset? Kan forestille mig, at samlingerne er svære at få til at passe...
Havde nok ikke tænkt mig at bruge masonit. Overvejede det et stykke tid, eftersom gips alligevel ikke holder i garagen, men det bliver nok plywood i stedet. Malet masonit er ganske OK i opbevaringsrum mm, men jeg har kun set det i ældre huse.
Klik her for at svare
