Jeg har dele af mit hus, der ikke kan nås med almindelig stillads på grund af overhængende tag. Det kan nås med skylift, men så risikerer man at have en bestilt skylift i en uge, når regnen bare styrter ned.
Så jeg Målarlisa stillads, der skrues fast i væggen. Er der nogen, der har prøvet dette og kan sige, om det er pengene værd?
Så jeg Målarlisa stillads, der skrues fast i væggen. Er der nogen, der har prøvet dette og kan sige, om det er pengene værd?
Sådan tre år senere så findes jo ikke Målarlisa mere.
🌹Hej Wede!W Wede sagde:
Endelig. Som jeg har ledt efter dette navn: Målar-Lisa. Vi havde sådan en tidligere, og den fungerede supergodt, da vi skulle male vores 4 etagers hus.
▪️Det er mange år siden, jeg har set den blandt alle vores ting. Kan ikke engang huske, hvordan den så ud, bare at den var rigtig god. Lille, handy og tog næsten ingen plads. Det eneste, jeg stadig ser, er boltene, som er malet i husets farve og som sidder fast i facaden, men beslagene kan jeg ikke finde, desværre.
▪️Desværre ser det ud til, at den ikke længere findes på markedet. Ved du hvorfor den forsvandt? Skete der måske en ulykke?
▪️Hvis du (eller en anden i forumet) har mulighed, kan du/I da lægge nogle billeder op af, hvordan den ser ud? Det ville være fantastisk, så jeg ved, hvad jeg skal lede efter, nu når jeg har brug for dette fremragende stillads.
▪️Hvis nogen anden har sådan en, så læg gerne et billede op. Er den til salg, er jeg interesseret.
🌹🌹🌹🌹
Hej Ved ikke om dette er til nogen hjælp men jeg har 3 stk. konsoller og vedlægger monteringsvejledningen.
❤️ Tusind tak for beskrivelsen. Har du selv prøvet konsollerne? Monteret dem på væggen?S Solidtrust sagde:
❤️ Ved du hvorfor de forsvandt fra markedet? Nogen ulykke?
❤️ Taknemmelig hvis du eller nogen her har nogle svar.
❤️ Hvor i landet bor du? Interesset i at sælge konsollerne?
Jeg har brugt dem ved 2 ommalinger af vores hus, fungerede godt. Har et souterrainhus og har 2 rækker med fransk træskrue på forskellige niveauer på gavlene. Har man som jeg en 8 meters kombistige, så når man helt op i kippen for at male. Så spænder jeg stigen fast i reglarne, som er faldsikring på højeste niveau. Bor i Norrtälje. Sælge måske, afhængig af hvad jeg kan få.B Byggahus48 sagde:
Klik her for at svare