Er helt enig med MangePainter. Forvent et par dage. Det er vigtigt, at malingen tørrer ordentligt, så man slipper striber! Det tager altid lidt længere tid, end man tror, især når man ikke er en erfaren maler. Det er vigtigt ikke at stresse gennem malerarbejdet, så resultatet bliver dårligt. Og at dække gulvene selvom der skal lægges en ny, går meget hurtigere end at skulle skrabe de store klatter af senere. Tro mig, jeg gjorde det samme derhjemme. Et forfærdeligt skrabe arbejde for at få en glat overflade. Det sprøjter overalt, især når man maler loftet.

MangePainter sagde:
75 m2 kunne jeg tænke mig er en 3-værelses.
ByggarenEmil sagde:
Er helt enig med MangePainter.
Jeg har tænkt lidt på det der. Måske at det ville tage lidt længere tid for den, der er vant til det, men det er stadig kun 1,5 værelse per person og dag, det er ikke meget, uanset hvor meget tørretid og andet man blander ind. For to , der er vant til at male, ville en dag fungere.

Så er spørgsmålet lidt dårligt stillet, vi snakker værelser, men skal WC og køkken med? Så tager det selvfølgelig lidt længere tid, da der simpelthen er mere detaljer. Dække gulvene? Tja, det er vel en smagssag, men jeg ville ikke have gjort det, ruller man bare et gardin op på rolleren, når man kører lofterne, bliver der ikke mange malingsdråber, der havner forkert. Jeg ville ikke have dækket i hvert fald, men måske at det er en idé for ts, hvis hun og hendes malerpartner ikke er vant til netop at male.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.