Har købt et hus, med ret nyt brusebad/toilet...
det er elvarmegulv og plastgulv...
Der er en mærkelig lugt, ikke kloaklugt... kan det være varmen mod plastgulvet? Eller hvad kan det være?
Det blev værre, bilder jeg mig ind, efter at have slukket for gulvvarmen og tændt den igen efter et par uger...
nogen med erfaring?!