S Stefan L #1 Medlem · västernorrland · 13 indlæg 27 dec 2024 klokken 16:35 Stefan L Medlem västernorrland 13 indlæg 27 dec 2024 klokken 16:35 #1 Hej! Plejer at bruge denne høvl nogen gange, men nu skal jeg have fat i nye 480mm stål til den. Er nysgerrig efter om nogen ved, hvilket mærke det er, og cirka årsmodel på den? #mærke #mærker
Hej! Plejer at bruge denne høvl nogen gange, men nu skal jeg have fat i nye 480mm stål til den. Er nysgerrig efter om nogen ved, hvilket mærke det er, og cirka årsmodel på den?
S Stefan L #2 Medlem · västernorrland · 13 indlæg 30 dec 2024 klokken 02:42 Stefan L Medlem västernorrland 13 indlæg 30 dec 2024 klokken 02:42 #2 Fjernede sikringsskabet, og så kan man se, at det er en Vakominte Waco