Skal sætte ny håndliste, og reglerne er helt forkert placeret, så min øverste konsol ender midt mellem 2 regler.
Skruestiftene til beslagene er træskrue-M8.
Jeg har ledt, men kan ikke finde nogen steder, hvor man kan finde en plug i denne dimension.
Mollyplugger findes kun i M6, så nu overvejer jeg at dreje en halv M8-pinbolt ned og gevinde til en M6 og så bruge M6 molly.
Dog burde flere være stødt på dette, og hvordan gjorde I?
Skruestiftene til beslagene er træskrue-M8.
Jeg har ledt, men kan ikke finde nogen steder, hvor man kan finde en plug i denne dimension.
Mollyplugger findes kun i M6, så nu overvejer jeg at dreje en halv M8-pinbolt ned og gevinde til en M6 og så bruge M6 molly.
Dog burde flere være stødt på dette, og hvordan gjorde I?
Du har vel reglar i væggen som alle andre, enten cc 45 cm eller cc 60 cm, sæt dine gelænderbeslag der. Det er meget sjældent, at det sidder på jævne mål, for så skal væggen være bygget efter det, og det er sjældent. Nogle plug i gipsplader kan aldrig klare belastningen fra en voksen person, som snubler og forsøger at gribe fat i gelænderet. Men vær nu opmærksom på højden for beslagene, for trappens vangstykke er måske ikke af lige model, for det er usædvanligt i nyere villaer, hvilket du formodentlig har, eftersom det er gipsvægge.
Klart jeg har regler, men reglen, der sidder i begyndelsen, hvor gelænderet skal sidde, kan ikke bruges, og regel nr. 2 kommer 75 cm ind på gelænderet, hvis jeg skal bruge den. Det føles som om det bliver alt for meget hævarm at have den første konsol der.cecar33 sagde:Du har vel regler i væggen som alle andre, enten cc 45 cm eller cc 60 cm, sæt dine gelænderbeslag der. Det er meget sjældent, at det sidder på jævne mål, for så skal væggen være bygget efter det, og det er sjældent. Nogle plugs i gipsplader kan aldrig klare belastningen fra en voksen person, der snubler og forsøger at gribe efter gelænderet. Men vær nu opmærksom på højden for beslagene, da trappens vange måske ikke er af lige model, for det er usædvanligt i nyere villaer, som du sandsynligvis har, eftersom det er gipsvægge.
Klik her for at svare