Ørepropper på koglerne, når det er tid til sexy time.

• Haha
  • Synes
hoffmaister91 og 2 andre
  • Laddar…
RoTe
Jonatan79 Jonatan79 sagde:
Ørepropper på kottarna når det er tid til sexy time.
Bedre med hovedtelefoner og et eller andet afhængighedsskabende spil på mobilen/tabletten.

• Haha
  • Synes
hoffmaister91 og 4 andre
  • Laddar…
RoTe RoTe sagde:
Bedre med høretelefoner og et eller andet afhængighedsskabende spil på mobilen/tabletten.
"*bank*bank* Mor, jeg er sulten! hvorfor gør far dig ondt?" :P

• Haha
hoffmaister91 og 2 andre
  • Laddar…
P
F-n hvor er I fjantede med jeres svar.
Det er jo ikke underligt, at TS skriver som denne skriver, at ingen 'tør' spørge, hvordan man skal isolere.
Kom nu med ordentlige svar om isolering i stedet.

• Synes
MichelleW og 9 andre
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare sagde:
Jajaja.. Nu har du sagt hvad du mener TS skal gøre.
Men det var ikke det TS spurgte om, men "Hvordan man isolerer bedst".
Har du noget at tilføje der?
Ja, det svarede jeg på indledningsvis.

P PappasHammare sagde:
Og om TS er hun/han/hen spiller ret lille rolle. Helt fantastisk at visse skal hænge sig i sådan nogle detaljer.
Ja, det er præcis det, jeg også siger, det er helt irrelevant.
P PappasHammare sagde:
Svar på spørgsmålet i stedet..
Det har jeg jo allerede gjort, sælgeren af de materialer (plader) har oplysningerne om, hvordan den respektive produkt dæmper.

Det billigste og enkleste er jo at lyddæmpe lydkilden.

Hvad har du selv for svar?

P
Nissens Nissens sagde:
Hvad har du selv for svar?
Intet omkring isolering, men jeg er interesseret i det samme som TS, men skal læse en masse vrøvl.
Voks op, så får du måske også opleve sex....

• Synes
  • Haha
big mike og 5 andre
  • Laddar…
Nissens
P PappasHammare sagde:
Inget rundt isolering, men jeg er interesseret i det samme som TS, men må læse en masse ævl.
Voks op, så oplever du måske også sex....
Så du svarer ikke selv, men har meninger om dem, der gør det. Alligevel havde du tilsyneladende ikke læst mit svar.

Det er bedre, at du selv bidrager med noget i stedet for bare at diskutere uvesentlige ting. TS har fået svar fra mange i tråden, du må læse den igen oppefra og ned.

Hvis man har sex med nogen anden end sig selv, kan der let slippe nogle lystfyldte lyde ud, det forstår måske ikke alle her i tråden... hen skulle måske prøve 😀🙄
Til TS, tunge gardiner, tæpper. At undgå at have sengen mod en væg kan hjælpe. Sørg for, at forældresoveværelset er afsondret.

Senest redigeret:
  • Synes
  • Haha
MichelleW og 4 andre
  • Laddar…
Sikrest er en betonbunker med tykke vægge. Men det bliver vel en Fritzl-følelse over det hele. Måske positivt for nogle? ;)

Var i øvrigt til fremvisning i et Svensson rækkehus engang. Vi så familien, der kørte derfra inden fremvisningen. Sorte gummitapeter på væggene og et enormt loftspejl over sengen på et podium i forældrenes soveværelse gav dårlige vibes. Vi kørte videre. :)

• Trist
  • Haha
Mr007 og 1 anden
  • Laddar…
En idé er at sende ungerne til bedsteforældre, venner for overnatning osv., når der skal være lidt mere lydlige aktiviteter. En klassiker.

• Synes
Bhp863
  • Laddar…
Maalox
*Byggahus ligger lige nu nede på grund af et overload-angreb — et stort antal brugere spammer lige nu “följ” på en enkelt forumtråd*

Tak TS for en fantastisk ærlig spørgsmålsstilling!

• Synes
  • Haha
LeMatt og 5 andre
  • Laddar…
H Harald Blåtumme sagde:
En idé er at sende ungerne afsted
Ikke så godt for spontaniteten ;)

spikplanka spikplanka sagde:
Ikke så godt for spontaniteten ;)
Næ men du ved... "anticipation" ;-)

Jo det fungerer vel ikke hvis det er hver og hver anden dag/aften/nat/morgen disse aktiviteter foregår.

Det var jo ikke helt uventet, at tråden sporede ud med antydninger til, hvor gode folk er i sengen.

Ifølge min lægmandsmæssige viden er der to slags lyd, man isolerer for - trinstøjslyd (rejser gennem materiale) og luftbåret. Trinstøjslyd løses med gummihængsler, bøsninger og andet juks.

Det ser ud til at være mest luftbåret ”støj”, der skal dæmpes i dette tilfælde.

Så kan man se på de samme løsninger, som bruges til foredragssale, musikstudier og lignende. Tykke lydabsorberende plader eller ”akustikpanel” monteret i det eksisterende loft og på vægge. Tunge, tykke gardiner er en anden løsning/tilføjelse, som både kan se flot ud og nemt kan trækkes til side, når det ikke er nødvendigt.
Skift døren til soveværelset ud med en lyddæmpende dør (f.eks. som dem, der bruges på sundhedscentre, tunge som bare pokker).
Måske se nærmere på ventilationskanalen og installere ekstra lyddæmpere der.

• Synes
saiter og 4 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.