Nej. Jeg har kigget igennem biblioteket af bygge-bøger og ingen steder står der noget om nogle ekstra lufthuller eller ventiler. Det er bare horisontale regler som afslutning oppe og nede, så luftspalten er i et lukket rum.
Din utætte panelteori ser ud til at holde.
Dejligt at slippe for panel....
Din utætte panelteori ser ud til at holde.
Dejligt at slippe for panel....
Jo angående lockpanel så har jag spikret op en så og sige 2000 lpm denne sommer. Jeg har brugt en type Z panel, denne er jo som bekendt helt glat på bagsiden med andre ord ingen luftcirkulation bag panelet !! Jeg har lægtet med 22mm og har boret 10mm huller for hver 20. cm i hver lægte, syntes at det var arbejdet værd i stedet for at skifte panel om 10 år.
... og det gør de så nemt som ingenting!
Klik her for at svare

