Nu er nedrivningen færdig, er ved at montere regler nu for isoleringen, men har en overvejelse, som jeg gerne vil diskutere lidt.
Har talt med Isover, så det bliver nu gammel panel, 145mm isolering, dug, 45isolering osb/gips på væggene.
Men da jeg også skal isolere loftet, er min plan at montere luftspalte op til, hvordan gør man ved mønningen, er det bare at lade pladerne mødes og tape samlingen?
Og et andet spørgsmål, da jeg beholder den gamle træpanel og kommer til at sætte vestkystplade på den, hvordan skal man løse åbningen for luften? hvordan bør den være?
Planlægger at skifte taget næste år, tænker med insektsnet så det bliver tæt?