Hej! Jeg har skåret en gipsplade ud med fliser for at der skal sættes nye fliser på. Nu hvor jeg skal lappe sammen med en ny gipsplade, er det lidt off med reglerne.

Som I kan se på billedet, er det kun nogle få decimeter, men det er nok til, at den nye plade bevæger sig, hvis man trykker lidt på den.
Kan dette løses på en nem måde?

Reglerne der allerede sidder, er 67-68 mm dybe og ikke 70, som ser ud til at være standard. Tanker om dette?
Tak

• Vægudskæring med træreglar og gips, ujævne kanter. Reglar vises på en spånpladeoverflade. Klar til nyt gips og fliseprojekt.
A Alexs sagde:
Hej! Har skåret en gipsplade med fliser på ud for at der skal sættes nye fliser. Nu når jeg skal lappe sammen med en ny gipsplade, så bliver det lidt off med reglerne.

Som I ser på billedet, så drejer det sig kun om nogle få decimeter, men det er nok til at den nye plade bevæger sig, hvis man trykker lidt på den.
Kan dette løses på en lidt smart måde?

Reglerne som allerede sidder er 67-68 mm dybe og ikke 70 som ser ud til at være standard. Tanker om dette?
Tak
Klem en 45mm ved samlingen, skru i den gamle og nye plade. 70mm kan nemt blive 68mm, når det er tørret. Eller så høvler du en 70mm af og sætter der.

• Synes
Alexs
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.