Hej!
Jeg har bygget en specialdesignet arbejdsbænk i et køkken og skal nu finde en løsning til et hjørnesamling, hvor en væg tidligere var revet ned.
Jeg vil gerne have en flot væg frem til krydsfineren og vil undgå lister/sokkel.

Hvilken fyld til hullerne ville I anbefale?
Jeg er nervøs for at bruge skum, der udvider sig og presser mod træet.
Hvilke alternativer findes der? Slutfaktionen er tænkt at skulle laves med glasfibervæv/sparkel, men jeg har brug for noget passende til at fæstne sparkel på.
Med venlig hilsen,
David

En køkkenhylde med papirer, en brun krukke, og en ujævn kant, hvor en væg tidligere er blevet fjernet, og der er behov for en fyldning. Væg med ujævne kanter og huller ved siden af en træplade i køkkenet, belysning i baggrunden. Brudt væg ved siden af krydsfiner, viser ujævn kant og overgang i et køkken. Diskuteres valg af fyldstof til flade for spartelarbejde.

Gipsbruk er din ven, kan blandes som spartel og fyldes godt i ét strøg, og eventuelt overskud er let at slibe.

• Synes
moaxed
  • Laddar…
J jonko sagde:
Gipsmørtel er din ven, kan blandes som spartelmasse og fyldes godt med i et svej, og eventuelle overskud er let at slibe.
Lyder meget passende!
Er den "indførtbar"? Visse huller er så dybe (men snævre), at det er svært at komme ind med en spade.

M moaxed sagde:
Lyder meget passende!
Er den "indsprøjtningsbar"? Visse huller er så dybe (men smalle), at det er svært at komme ind med en spade.

Nej, men spørgsmålet er, om det er nødvendigt? Ellers kan du måske bruge en smal murske for at få ind mørtel der, hvor det er rigtig smalt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.