Jeg vil købe tagspær og mellemgulv og få dem løftet op af leverandøren med kran.
Gerne så de holder spærerne, mens vi fastgør dem.
Ville også gerne få råspånpladerne løftet op samtidig, men har svært ved at finde ud af, hvordan det skal ske rent ordensmæssigt/praktisk.
Er der nogen, der har gjort dette og kan fortælle, hvordan I bar jer ad?
Kan de lægge pladerne på underarmene/mellemgulvet? Jævnt fordelt da? Hvis man når at pakke ud og lægge dem ud, mens kranvognen venter...
Lidt kan de måske lægge på stilladset, men der er vel en grænse for, hvor meget det holder også.
Gerne så de holder spærerne, mens vi fastgør dem.
Ville også gerne få råspånpladerne løftet op samtidig, men har svært ved at finde ud af, hvordan det skal ske rent ordensmæssigt/praktisk.
Er der nogen, der har gjort dette og kan fortælle, hvordan I bar jer ad?
Kan de lægge pladerne på underarmene/mellemgulvet? Jævnt fordelt da? Hvis man når at pakke ud og lægge dem ud, mens kranvognen venter...
Lidt kan de måske lægge på stilladset, men der er vel en grænse for, hvor meget det holder også.
Burde have tilføjet informationen, at jeg (som jeg plejer) vil bygge stilladset selv i træ. Ingen Haki altså
.
Men godt at få nogle tips om, hvordan man plejer at gøre, det var det jeg ville have. Tak for det!
Det bliver nok en kombination af ovenstående, sprede dem ud helt enkelt...
Men godt at få nogle tips om, hvordan man plejer at gøre, det var det jeg ville have. Tak for det!
Det bliver nok en kombination af ovenstående, sprede dem ud helt enkelt...
Klik her for at svare