Hej på jer

Rev for nylig en væg og tænkte at stoppe 45x45 regler ind i hullerne mellem de liggende regler for at få en jævn og lige overflade at sømme dørkarmen mod.

Tænkte at lade reglerne være ca. 20mm uden for det højeste punkt fra den afsavede væg.

At fastgøre det første stykke er jo simpelt med vaterpas, men de næste, når man skal holde passet mod det foregående stykke, er der nogen, der har tips der?

Se billede, så forstår I måske bedre.
 
  • Revnet væg med synlige indramningsregler og elektriske kabler, tæt på en radiator og sort stol.
Trækiler, for at lode ind. Derefter sav til den rigtige dimension på afstandsstykker eller brug trækiler hele vejen. Måske er plastkiler bedre iof.
 
Hvad er væggen lavet af? Ser jo ud som træ og så behøver du ikke putte noget i.
 
  • Synes
tergo
  • Laddar…
C
Kan du ikke bare sætte en dækplade/indfatning over hullet
 
raveper raveper sagde:
Hvad er væggen lavet af? Det ligner træ, og så behøver du ikke sætte noget i.
Har ikke mulighed for at
C C.Ö sagde:
Kan du ikke bare sætte en dækkeskive/ramme over hullet
For det er ikke savet lige, og det går nok hurtigere at sætte nogle regelstubbe ind end at save om.
 
Så er det vel bare at gå i gang. Ind med lidt regel og på med passet. Lidt skrue her og der så er det klart.
 
C
raveper raveper sagde:
Så er det vel bare at komme i gang. Ind med lidt regel og på med passet. Lidt skrue her og der så er det klart.
Og lidt latexfugemasse samt maling
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.