Ubbe sagde:
Kubikmeter er en yderst relevant enhed i denne tråd.
På savværket/høvleriet er kubikmeter den mest almindelige enhed ;)

Hvis jeg køber panel, betragter jeg også tykkelsen som interessant..
Tak!d^_^b

Mikael_L
wilson, overvejede du virkelig i 6,5 år, hvad du skulle svare? :x

Interesseklubben noterer i øvrigt, at denne tråd med 30 indlæg er blevet læst 13054 gange. Ikke dårligt. :cool:

Så er det jo også tæt på en rekordindlægsfornyelse, men nu begynder vi jo at blive lidt vant til umotiverede løft af meget gamle tråde i og med en forumfunktion, der flasher ret gamle tråde i mest læste, eller hvor det nu er.

Som en lille anekdote om dette emne kan jeg fortælle om i vinter, da jeg købte noget, der kaldes springpanel. Dette var ikke helt let at finde, så jeg måtte køre rundt lidt. I alt skulle jeg have ca. 100 kvadratmeter, så prisen forsøgte jeg at prutte ned. Da jeg kørte og købte den første omgang (38 kvadratmeter), blev jeg lidt forvirret, da jeg kom med min seddel til kassen og skulle betale, og de siger: "Det bliver 510 kroner". -oj, det var billigt, sagde jeg. "Ja, men du har jo rabat nu, når du har fået en konto hos os".

Jeg mistænkte, at noget var galt, men holdt masken. Da jeg kom hjem, forstod jeg, at jeg havde betalt for 38 løbende meter og ikke 38 kvadratmeter, som jeg faktisk havde fået med hjem.

Måske uærlig, men jeg er ærlig nok og fortæller her alligevel. Hvordan ville I andre have gjort? Kan tilføje, at det var en større byggemarkedskæde (ikke lavpris), og jeg plejer ikke at handle der.

koho11 sagde:
Det skal vi fikse!!!
Jeg som har læst tråden ved, at dette udbrud var et svar på en anmodning om at lægge billeder op, når panelet er opsat.

Så her seks og et halvt år senere: Er det klart snart? :O

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.