Hej, tænkte bygge et spejlpanel, men efter at have googlet lidt rundt og kigget på YouTube, ser jeg lister, jeg aldrig engang har set i byggemarkedet. Er der nogen, der har styr på disse lister? Henviser primært til dem i selve spejlet. Er der nogen, der ved, om man kan finde disse hos en af de større etablerede byggemarkeder? Er det nederste billede en hulkehl-liste, eller er det en slags specialliste?

K1965d71b6094fef28d7239d1af0cd0ae.jpg
7efba46689a157f4514f759b694e618c.jpg

Det kunne jo være, at personen, der har bygget i henhold til det nederste billede, selv har fræset profilen på listen med en overfræser. Det er jo ret enkelt med det rigtige fræsejern.

P proffsrik sagde:
Det kunne jo være, at personen, der har bygget efter det nederste billede, selv har fræset profilen på listen med en overfræser. Det er jo ret simpelt med det rigtige fræsestål.
jo det kunne jo godt passe!

Kan tipse om ABI træ i Göteborg, de har mange ældre listtyper i sortimentet og kan levere med post.

D Datagubben sagde:
Hej, tænkte bygge en spejlpanel, men efter at have googlet rundt lidt og kigget på YouTube, ser jeg lister, jeg aldrig har set i byggemarkedet. Nogen der har noget styr på disse lister? sigter primært til dem i selve spejlet. Nogen der har styr på, om man kan finde disse hos en af de større etablerede byggemarkeder? Er det nederste billede en hulkehleliste, eller er det en slags specialliste?

K[bild]
[bild]
Fandt du nogle lister? Er du blevet færdig med panelet? Jeg sidder selv og overvejer at bygge en panel og syntes det andet billede, du viste, var flot, men hvordan gør man?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.