Hej, tænkte bygge et spejlpanel, men efter at have googlet lidt rundt og kigget på YouTube, ser jeg lister, jeg aldrig engang har set i byggemarkedet. Er der nogen, der har styr på disse lister? Henviser primært til dem i selve spejlet. Er der nogen, der ved, om man kan finde disse hos en af de større etablerede byggemarkeder? Er det nederste billede en hulkehl-liste, eller er det en slags specialliste?
K

K

Kan tipse om ABI træ i Göteborg, de har mange ældre listtyper i sortimentet og kan levere med post.
Fandt du nogle lister? Er du blevet færdig med panelet? Jeg sidder selv og overvejer at bygge en panel og syntes det andet billede, du viste, var flot, men hvordan gør man?D Datagubben sagde:Hej, tænkte bygge en spejlpanel, men efter at have googlet rundt lidt og kigget på YouTube, ser jeg lister, jeg aldrig har set i byggemarkedet. Nogen der har noget styr på disse lister? sigter primært til dem i selve spejlet. Nogen der har styr på, om man kan finde disse hos en af de større etablerede byggemarkeder? Er det nederste billede en hulkehleliste, eller er det en slags specialliste?
K[bild]
[bild]
Klik her for at svare