356 læst ·
3 svar
356 læst
3 svar
Hvordan i alverden saver man lister til denne vinkel?
Klurigt. Om jeg ikke er helt forkert på den, vil den vinklede liste du holder med tommelfingeren have en lavere "højde" lodret end den du holder med fingrene, så en af dem vil skulle "forkroppes" for at få det til at mødes. Jeg ville kappe den vinklede til højre lige i sin venstre kant og derefter forsøge at matche profilen på den korte til venstre ved at kappe den, så den går ud og helt dækker siden på listen den møder i det besværlige hjørne. (Men endnu hellere ville jeg nøjes med farveforskellen og lade listen slutte mod væggen, inden det bliver besværligt 😅)
Tusind tak for hjælpen 🙏pjgb sagde:
Klurigt. Om jeg ikke er ude og cykle, så vil den vinklede liste du holder med tommelen have en lavere ”højde” lodret end den du holder med fingrene, så en af dem vil skulle ”kropsliggøres” for at få dem til at mødes.
Jeg ville kappe den vinklede til højre lige i sin venstrekant og derefter forsøge at matche profilen på den korte til venstre ved at kappe den, så den går ud og fuldstændig dækker siden på listen, den møder i vanskelighedshjørnet.
(Men endnu hellere ville jeg nøjes med farveforskellen og lade listen ende mod væggen, inden det bliver kompliceret 😅)
Klik her for at svare