Er der nogen, der kan hjælpe mig med at omdanne en limtræsbjælke til stålbjælke.
Jeg har fået at vide, at jeg skal bruge en limtræsbjælke med målene 115*310*3300, når jeg skal rive en væg, belastningen bliver 25 kN per stolpe samt en svigt på 6mm. Jeg vil gerne have en I- eller H-bjælke for at mindske højden på bjælken.
 
Tak, dette var præcis hvad jeg havde brug for.
 
  • Synes
Vante
  • Laddar…
Linken virker desværre ikke længere, er der nogen der kender en anden?
 
suverænt, takker og bukker.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.