Er der nogen, der kan hjælpe mig med at omdanne en limtræsbjælke til stålbjælke.
Jeg har fået at vide, at jeg skal bruge en limtræsbjælke med målene 115*310*3300, når jeg skal rive en væg, belastningen bliver 25 kN per stolpe samt en svigt på 6mm. Jeg vil gerne have en I- eller H-bjælke for at mindske højden på bjælken.
Jeg har fået at vide, at jeg skal bruge en limtræsbjælke med målene 115*310*3300, når jeg skal rive en væg, belastningen bliver 25 kN per stolpe samt en svigt på 6mm. Jeg vil gerne have en I- eller H-bjælke for at mindske højden på bjælken.
Medlem
· västra götaland
· 1 016 indlæg
Linken virker desværre ikke længere, er der nogen der kender en anden?
Medlem
· västra götaland
· 1 016 indlæg
suverænt, takker og bukker.
Klik her for at svare