T
Hej,
Jeg har et drivhus med kanalplast på siderne og taget, og jeg overvejer at lime langs med profilerne.
Årsagen er at tætne men også sikre, at plasten ikke "blæses ud", hvis/når den næste Gudrun kommer (har læst, at dette kan ske).
Er det fornuftigt at lægge en stribe silikon langs kanterne (plast/alu-profilkanten) eller skal man bruge Biltemas BT multibond? https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/ovriga-kemikalier/bt-multibond-2000028571

Nogen der har tips?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.