Hej!
Jeg har en overvejelse om at lime liggende lecablokke på eksisterende parketgulv, som skal blive fundament til en komfurplatform. Bør man have noget mellem parket og leca, eksempelvis tyndt skum i tilfælde af, at gulvet bevæger sig gennem årstiderne?
Jeg har en overvejelse om at lime liggende lecablokke på eksisterende parketgulv, som skal blive fundament til en komfurplatform. Bør man have noget mellem parket og leca, eksempelvis tyndt skum i tilfælde af, at gulvet bevæger sig gennem årstiderne?
Senest redigeret:
Lyder mærkeligt at stille et komfur direkte på parket. Hvordan ser gulvet ud under parketten? Er det et meget let komfur, så gulvet kan klare det?
Ellers kan du jo lægge lecablokkene flydende på gulvet og bare fuge dem, fx på byggplast.
Ellers kan du jo lægge lecablokkene flydende på gulvet og bare fuge dem, fx på byggplast.
Senest redigeret:
Hvad er det for en ovn, I har til hensigt at stille der?M MioMorris sagde:
Jeg er nysgerrig efter at vide, hvad den vejer.
Vi har vores kamin, der vejer omkring 150kg stående på parketten, dog med en ildstedplade imellem.
Lyder dog lidt spøjst med at lime lecablokke på gulvet..
Claes Sörmland sagde:
Præcis, tanken er at lægge flydende leca som grund. Under parketten er der gammelt klinkergulv, hvor der har stået en gammel brændeovn.Claes Sörmland sagde:
En Rosslagspisen. Du kan se billederne, der manglende i det første indlæg.FredrikR sagde:
Klik her for at svare