Hej,
Jeg skal sætte en lille indervæg op og vil fastgøre en stålsken i loftet. Jeg har boret huller, men der er meget armering, og jeg kommer kun 3cm ind. Jeg tænkte på at lime gevindstang i hullerne og derefter fastgøre loftskinnen med møtrikker og undrer mig over, hvilken lim jeg skal bruge. Montagelim?
Mats
Jeg skal sætte en lille indervæg op og vil fastgøre en stålsken i loftet. Jeg har boret huller, men der er meget armering, og jeg kommer kun 3cm ind. Jeg tænkte på at lime gevindstang i hullerne og derefter fastgøre loftskinnen med møtrikker og undrer mig over, hvilken lim jeg skal bruge. Montagelim?
Mats
Nu kan der måske være et særligt mål, hvor skinnen skal sidde, men ellers flyt hullet diagonalt ca. 3 cm, så plejer man at undgå jernene. Jernene ligger i retning på længden og i bredden i loftet og er sikkert underkantsarmering, bliver da ca. 3 - 5 cm oppe i betonen. Så diagonal flytning skal det være.M matknu sagde:Hej,
Skal sætte en lille indervæg op og vil fastgøre en stålskinne i loftet. Jeg har boret huller, men der er meget armering, og jeg kommer kun ind 3cm. Jeg tænkte på at lime gevindstang i hullerne og derefter fastgøre loftsskinnen med møtrikker og spekulerer på, hvilket lim jeg skal bruge. Montagelim?
Mats
Klik her for at svare