Hej! I haven har jeg en gammel betontrappe, der ser slidt ud, og jeg overvejer nu forskellige alternativer. Et af dem er at støbe lidt beton, hvor det er nødvendigt, og derefter beklæde trappen med betonbelægningssten, 210x140x50 mm. Er det muligt, hvis jeg bruger rigeligt med stenlim, f.eks. PU700, eller kan jeg forvente, at stenene vil sprænges løs hver vinter på grund af vand, der løber ned og fryser mellem og under stenene?
Hvorfor lime og ikke støbe stenene ind?
Hvis du føler dig usikker på at støbe stenen fast, så kan du lime dem med naturstensfix, der er godkendt til udendørs brug…Skärkarl sagde:
https://ardex.se/produkt/ardex-x-32/
Klik her for at svare