Vi har en 40 kvm terrasse på bagsiden
skal bare have et lille cafebord på forsiden. Mest for at forbinde til entrétrappen. Har man poser, så kommer man ind ad døren
ok så bliver det 70x70 stolper. 45x170 bærelinje.
De målene har jeg, fordi terrassen skal, som sagt, være i forbindelse med entrétrappen samt kældertrappen xD se billede.
De målene har jeg, fordi terrassen skal, som sagt, være i forbindelse med entrétrappen samt kældertrappen xD se billede.
Tak. Følgende spørgsmål er, om man behøver at grave plinter helt ned? Det er hårdt pakket grus til stenpladerne. Vil ikke fæste i facaden, for der er teglfacade bag træfacaden. Bekymret over at grave nær grundmuren for dræningen. Der er isodrän rundt om huset. Har 500mm plinter 
Klik her for at svare
