Hej.
Jeg har revet den gamle perlespont ned, som har siddet på væggene i gildestuen siden huset var nyt (1978). Det er meningen, det skal blive en væg med gips i stedet.
Nu har jeg liggende reglar med CC 800 mm og ingen stående reglar.
Af diverse forskellige årsager har jeg ingen lyst til at rive disse reglar ned, så jeg tænkte, jeg vil høre jer, hvilke alternativer jeg har.
Kan man sætte OSB på disse reglar og derefter gips uden at indsætte nogen stående reglar? Eller bliver det for svajende?