Vi står i valget mellem liggende eller stående panel. Vi kan bedst lide liggende, men har hørt, at der er større risici med liggende, fugt og skimmel for eksempel. Er der nogen, der ved, om det passer, eller er liggende og stående fuldt sammenlignelige nu om dage?
Jeg tror ikke, at det spiller så stor rolle, hvilken panel man har. Det svageste punkt er jo endetræet. Fugtsikrer man det omhyggeligt og saver det rigtigt, så klarer det sig.
Selv bruger jeg både stående og liggende, som du kan se på hjemmesiden.
Selv bruger jeg både stående og liggende, som du kan se på hjemmesiden.
Perfekt ;D Tak for infoen! Hmm..ja..jeg overvejer lidt den egenhændigt profilerede bræt, forsøgte at forstørre billederne fra hjemmesiden men det blev bare 'sudd'. Er den som sidder under vinduerne og den som sidder over sokkelbrættet ens?? Svært at se, men det er måske en drypnæse?
Klik her for at svare