Jeg flytter snart ind i mit hus som jeg har købt. Jeg vil have en væg med dør i stuen på første sal. Jeg har kigget en del på youtube, og man kunne måske klare at gøre det selv. Men hvad plejer sådan noget at koste, hvis man hyrer en tømrer? Selve væggen er måske 5 meter.
Er det noget, man kan gøre selv, eller er det for svært for en nybegynder?
Du kan absolut gøre det selv! Jeg har gjort noget lignende for et par år siden, da jeg var ”nybegynder”M Förstagångsköparen sagde:Jeg flytter snart ind i mit hus, som jeg har købt. Jeg vil have en væg med dør i stuen på førstesalen. Jeg har set en del på youtube, og man kunne måske klare det selv måske. Men hvad plejer sådan noget at ligge på i pris, hvis man hyrer en tømrer? Selve væggen er måske 5 meter.
Det er ikke så svært at gøre selv, men regn med at det tager tid. Sådan noget, der ser så let ud på YouTube-videoer, tager betydeligt længere tid for os almindelige, hvis det skal blive godt. Og vær omhyggelig, når du måler og saver. Hvis det er et gammelt hus, der er lidt skævt med et par cm her og der, så tager det endnu mere tid at måle og tænke om. Hvad det ville koste, har jeg ingen anelse om, jeg gør alt undtagen el selv og har en masse ufærdige projekter i gang og lider af stresssymptomer. 
Haha hvorfor afslutter du ikke en ting ad gangen så?T Trrttsch sagde:Det er ikke så svært at gøre selv, men regn med at det tager tid. Sådan noget, der ser så let ud på YouTube-videoer, tager betydeligt længere tid for os almindelige, hvis det skal blive godt. Og vær omhyggelig, når du måler og saver. Hvis det er et gammelt hus, som er lidt skævt med nogle cm her og der, tager det endnu mere tid at måle og tænke om. Hvad det ville koste har jeg ingen anelse om, jeg gør alt undtagen el selv og har en masse ufærdige projekter i gang og lider af stresssymptomer.![]()
Jo, det er bestemt sådan. Det er ikke et kæmpeproblem for mig, men jeg ville bare belyse et ikke helt usædvanligt problem, der kan opstå, når man har hus. Men vær ikke alt for bange for det. Føler du, at du har tid, så er det super sjovt at bygge og ordne i huset.M Förstagångsköparen sagde:
Klik her for at svare