Overvejer at bygge en egen sideboard i højglans hvid ved hjælp af stammer fra IKEA. Vi bygger flere emhætteskabe sammen, og tilsammen bliver sideboarden 3 m lang. Spørgsmålet er bare, hvad vi skal lægge som plade ovenpå. Ikeas længste dæksider er 213 cm, og det bliver jo ikke så pænt at lave samlinger... Ved nogen, hvor man kan få fat i en plade, der er 3 m lang og 40 cm bred, og som helst er højglans hvid? Eller er der andre kreative idéer?? Alt modtages taknemmeligt!

Burde være muligt at få en flot og usynlig samling, hvis du bruger en massiv træplade.
Lime, plugge og planslibe?

EDIT: Så nu, at du ville have en højglansplade.

Stod selv foran samme problemstilling for et par år siden og kunne ikke finde en tilstrækkelig lang plade i højglans hvid. Jeg valgte til sidst alligevel at sammensætte to plader, og sammensætningen er faktisk ikke så iøjnefaldende, som man kunne tro. Absolut intet jeg går og tænker på hver dag, og så er jeg alligevel ret nojjig, når det gælder sådan noget her... Det kan jo forresten skyldes, at jeg irriteres uendeligt meget mere over kabelføringen til mine højttalere! :D

• Vægmonteret fladskærms-tv med højttalere og kabler på hvid tv-møbel i moderne stue med trægulv og vindue med gardin.
Tusind tak, Zno, for både billede og svar! Din så jo ud til at blive rigtig flot! Det må nok blive til at forlænge den så. Godt at man ikke tænker så meget på det!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.