Er i gang med at indrette vores garage og har nu brug for lidt hjælp omkring arbejdsbænken.
Jeg har brug for en arbejdsbænk, der er ca. 440 cm lang, mindst 61 cm dyb og 4 cm tyk. Eg eller bøg, den skal være relativt hård. I denne bænk vil jeg underlime en ret stor vask (Ikea Långudden 56*53 cm).
Spørgsmålet er nu, kan jeg få en bænk, der er i ét stykke, og hvor besværligt bliver det at "arbejde med" den for at save og fræse ud til vasken?
Er det bedre at tage to stykker på 220 cm og så sammensætte? Hvordan vil en sådan samling se ud og opføre sig i så fald?