Hvor kan jeg købe låg af træ / spånplade til at lægge i hul på spånpladegulv, hvis hulboring med dosfræser er blevet foretaget?

Måske kan du save en cirkel med næste størrelse på dosfræseren og lime i.

Findes jo ikke noget sådant at købe, sav et selv ud med kopbor og fald ind. Sæt en støtte under, så en masse trælim i kanten.

Tag den del, du har savet op, og skru en træstykke eller lignende fast nedenunder, så den kan få støtte nedefra, og lim den udsavede del i (eller lav en ny). Bland lim og savsmuld for at få volumen og tæthed :)

• Synes
tobbbias
  • Laddar…
Hvor kan jeg købe låg af træ / spånplade til at lægge i hul på spånpladegulv, hvis hultagning med dyksav er udført?

Men jeg ved, at der findes færdige låg at købe, men hvor....

L
Er det for at fylde hullet (det skal ikke være der)
Sæt en liste i hullet, så det kommer på tværs bagved, og derefter applicer trælim indvendigt.
Når det er tørt, fræs en rundel med dosfræseren og lim den mod træstykket. Når det er tørt, kan du fylde samlingen med noget lim.
Et tip, når du skal have stykket ned: Sæt en lang skrue i det, så du ikke taber det, og spænd det op mod undersiden på en eller anden måde.

Tror som nogen allerede har svaret i din forrige tråd, at du ikke finder noget færdigt produkt til dette. Det nærmeste du kommer er doslåg eller bordgennemføringer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.