Hej. Nogen der har erfaring med at lægge sibirisk lærktræ i et uisoleret havestue? Der er store temperatursvingninger om vinteren og sommeren, fra ca. 0 grader - 45-50 grader, og nogle gange stærkt sollys. Havde også tanker om at montere det med skjult fastgørelse. Bræddernes længde er ca. 360 cm. Regelsafstand er 600 cc.
Leihen
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.