Hej. Nogen der har erfaring med at lægge sibirisk lærktræ i et uisoleret havestue? Der er store temperatursvingninger om vinteren og sommeren, fra ca. 0 grader - 45-50 grader, og nogle gange stærkt sollys. Havde også tanker om at montere det med skjult fastgørelse. Bræddernes længde er ca. 360 cm. Regelsafstand er 600 cc.
Leihen