Undskyld. Jeg troede det var tydeligt, at jeg var ironisk på billederne. Men det ses måske ikke? River lige nu op kælderen, fordi jeg i værste fald troede det var et plastgulv opklodset på træ. Men det var så meget værre...
Kan man gætte, fra hvornår det er lavet? Hvornår er Tenotät fra (baseret på Sveriges plastforbunds virknorm 2000/2001).
Kan man gætte, fra hvornår det er lavet? Hvornår er Tenotät fra (baseret på Sveriges plastforbunds virknorm 2000/2001).
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 indlæg
Ser meget godt ud på billederne. Jeg synes, du skal male over det hele med en eller anden plastmaling, så bliver det som nyt.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 indlæg
http://www.chryso.se/pc/2085/fargpi...MI1Oit8u-41wIVzR0YCh2-iQA6EAAYASAAEgL0t_D_BwEF Finndjävel sagde:
Kan jo være noget med
Klik her for at svare


