Værelse med nyslebet væg, klar til et lag puds. Stige, værktøj og materialer, herunder Weber Base 135 puds, er synlige på gulvet.

Jeg har slebet gammel maling væk og nu er tanken at påføre et nyt tyndt lag puds for at få en jævn overflade.

Jeg har kigget på weber Base 135 puds mørtel c hånd? Som jeg forstår det, behøver jeg ikke armering?

• Synes
kest
  • Laddar…
Hej! Jeg skal gøre det samme som dig! Hvordan gik du frem for at få en jævn overflade at male på? Hav det godt

Hej jeg vil anbefale finja gipsputs meget mere letarbejdet Med venlig hilsen, Tobbe

T Träabetare sagde:
Hej jag skulle rekommendera finja gipsputs mycke mer lättarbetat Med vänlig hälsning, Tobbe[/QUOTE
Okej fungerar det i källare alltså ? Mvh Joel

Gipsbrug slås på eller spartles op efterarbejdes med filtebræt eller kvaset afhængig af hvilken færdig overflade du ønsker behøver ikke armeres/netes i normale tilfælde

J Joel_larsson sagde:
Hej! Jeg skal gøre det samme som dig! Hvordan gik du frem for at få en jævn overflade at male på? Ha' det godt
Fugt underlaget grundigt, så påførte jeg mørtel med en Pudsgaffel nedefra og op. Ikke for bred, ville nok gætte på en ca. 30-40 cm bred Pudsgaffel. Efter et stykke tid, når det har siddet på væggen, skal man skrubbe det sammen, så det bliver en ensartet struktur. Det handler om at have lidt timing her. Det skal have hærdet lidt, men ikke for meget. Du fugter pudsebrættet og fjerner overskuddet fra svampen. Skift vand ret ofte.

Det er ikke nemt at få en gipsvægsstruktur til finish for en rookie som mig, så jeg valgte at male på en udjævnet murfiller med sand i, så det blev en struktur.

Kan tage nogle fotos, så du kan se, hvordan mit blev.

• Synes
johannord
  • Laddar…
Det kan du använda i källaren

Vægmaling med grå tekstur i rum under renovering, synlige kabler og delvist loft.
Værelse med hvid væg, lille vindue øverst og lysegråt gulv. Ventilationsåbning på væggen. En kasse og nogle materialer står på gulvet.

• Synes
Appendix og 2 andre
  • Laddar…
Superfint resultat, er selv i startgrunden for en lignende virksomhed, hvad var det for en murfiller med sand, som du brugte?

J johannord sagde:
Superfint resultat, er selv i startfasen med en lignende virksomhed, hvad var det for en murfiller med sand, du brugte?
https://www.fargvaruhuset.se/sv/art...OWz4-kq_8qPyA174jlvpSJhZs217kL0RoClNwQAvD_BwE

Der stod, at man skulle korsmale for bedste resultat, men efter at have gjort det på grundlaget udenfor, synes jeg ikke, det blev godt. Jeg kan ikke huske, om jeg rullede indersiden, men jeg tror det. Jeg vil rulle på det, når jeg skal fortsætte med grundlaget i hvert fald.

• Synes
johannord
  • Laddar…
P Phasio sagde:
[link]

Der stod, at man skulle krydsmale for bedste resultat, men efter at have gjort det på fundamentet udenfor synes jeg ikke, det blev godt. Jeg kan ikke huske, om jeg rullede indersiden, men det tror jeg. Jeg vil rulle på det, når jeg fortsætter på fundamentet i hvert fald.
Præcis det produkt, jeg sad og kiggede på :D.

J johannord sagde:
Præcis det produkt jeg sad og kiggede på :D.
Den er rigtig tyk og go den farve. Jeg kan lide den.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.