Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 indlæg
Jeg undrer mig om nogen anden synes det er dårligere gips fra K-rauta.
Har altid købt Danogips fra den lokale jernhandel men denne gang lå K-rauta geografisk godt til, men jeg synes at papiret brister så utroligt let når man skal skrue.
Protte
Har altid købt Danogips fra den lokale jernhandel men denne gang lå K-rauta geografisk godt til, men jeg synes at papiret brister så utroligt let når man skal skrue.
Protte
Må nødt til at være enig med Protte. Har dog ikke meget erfaring med andre gipsmærker, men syntes rent spontant, at papiret brister vældig nemt på Norgips (købt fra K-Rauta). Man skal være meget forsigtig den sidste del, hvis man trækker for hånd/maskine. Med automat (som jeg primært brugte), så gik det super, når man først havde indstillet den.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 indlæg
På de skiver jeg har købt står der ingen producent, kan være NoName (eller Norgips).
Protte
Protte
Jeg købte gipsplader hos Byggmax en gang. Aldrig mere. Tror mærket var Lafarge, og der blev store buler omkring hver indskruet skrue, måtte spartle til forbandelse. Jeg køber nu om dage plader hos Bauhaus (Norgips) da det er nemt at laste og at de tilsyneladende har bedre klima i Drive-In hallen end fugtige K-Rauta og Byggmax, det kan være at det påvirker gipspladerne negativt.
Klik her for at svare