Håndværkerne har muret og ifølge kunstens alle regler tykpusset en garage i iso-leca. Dyrt!

Indersiden tilbage.

Lyder en enklere løsning end korrekt pudsning (grund, net, 2 lag mørtel) fristende?

Hvad synes I om bare at "slamme" indersiden?
 
Det har jeg gjort. Jeg tog simpelthen en murske med løs puds og en bred spartel til at sprede det ud med. Gik hurtigt og nemt. Malede det hele med Pizzeriafärg og en malerrulle til formålet. Blev bedre end forventet.
 
  • Synes
plan-g
  • Laddar…
Glem bare ikke at fugte ordentligt. Leca suger!😀 Hjalp en gang med at lægge på Serponit-puts. Det var ikke så svært, bestemt velegnet til gør det selv-folk især hvis man ikke kræver perfektion.
 
  • Synes
plan-g
  • Laddar…
Intet Intet sagde:
Det har jeg gjort. Jeg tog helt enkelt en murske som jeg klaffsede på løs puds og en bred spartel til at sprede det ud med. Gik hurtigt og nemt. Malede det hele med Pizzeriafärg og en rulle til formålet. Blev bedre end forventet.
Tak for svar!
Er der noget du synes blev dårligt med det hele?
Generer den ujævne overflade en?
Holder det godt?
Ville være meget taknemmelig hvis du kunne tage et billede af overfladestrukturen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.